Omdat boekmarketing een voortschrijdend proces is dat je constant moet bijschaven.
Omdat mijn brein dag na dag zich afvraagt "Komt de boodschap om de nieuwsgierigheid van de lezer te prikkelen duidelijk over?"
De intro van de nieuwe boektrailer is ook symbolisch geworden. Ik gebruik hiervoor "de rush van mensen in een straat" die jij als passant dagelijks kruist of ontmoet. Zij zijn mijn doelgroep van potentiële lezers. Mensen die ook hun dagelijkse problemen en emoties moeten verwerken. Maar door de rush zijn ze hoogstwaarschijnlijk vergeten van eens stil te staan bij deze dagelijkse emoties en te reflecteren over deze emoties. Het 2de deel van de nieuwe trailer is identiek aan het 2de deel van de eerste trailer. In het 2de deel wordt uitgelegd waarom de auteur gekozen heeft voor de 2 figuren en welk hun symboliek is en welk verband deze hebben met de inhoud van de dichtbundel.
Een moeilijke keuze.
Graag wil ik jullie, de lezers, uitnodigen en betrekken bij de definitieve keuze van mijn boektrailer.
- Welk van de 2 boektrailers draag je voorkeur?
- Welk van de 2 communiceert de betere boodschap ( refererend naar de inhoud van de bundel in combinatie met de beelden van de intro) ?
1) de vorige boektrailer
https://www.youtube.com/watch?v=wBLbhs4lknc
2) de nieuwe boektrailer
https://www.youtube.com/watch?v=B85FiIF50bU
Ik kijk uit naar jullie reacties!
Als je een reactie wilt achterlaten, klik je op de knop hieronder om in te loggen met Google.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten